Fagforening med OK-mærket sikrer dig fagligt netværk, god løn, pensionsopsparing samt faglig identitet

Efteruddannelse

OK overenskomster giver mulighed for uddannelse

Overenskomsterne er med til at give dig gode muligheder for at gå på uddannelse, så du hele tiden kan blive bedre til dit job.

Det er den bedste vej til bedre løn og større glæde i jobbet. Uddannelse kan også hjælpe dig videre, hvis du mister dit job eller vil skifte spor.

Fagforeningerne med OK-mærket kan hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dine vilkår. Find din fagforening herunder

Overenskomster giver dig ordnede forhold

Overenskomsten sikrer dig en ordentlig løn og gode pensionsforhold. Den skaffer dig ekstra feriedage og løn under barsel. Den sørger for, at du kan få efteruddannelse og meget mere. Overenskomsterne passer til den enkelte branche og dit fag.

Det er typisk din fagforening, der forhandler overenskomsterne på plads med arbejdsgiverne i den enkelte branche. Fagforeningen sørger også for, at overenskomsten bliver overholdt. Det skaber ordnede forhold på arbejdspladsen.