Centralforeningen for Stampersonel

Hjemmeside: www.cs.dkTelefon: 3690 8900Mail: cs@cs.dk CS er med sine 9.000 medlemmer den største fagforening i forsvaret. CS organiserer både civilt og militært ansatte i Forsvaret og har forhandlingsretten for befalingsmænd i Hæren, Flyvevåbnet, Søværnet og Redningsberedskabet, konstabler i Flyvevåbnet, Søværnet og Redningsberedskabet samt Forsvarets civile tjenestemænd. CS varetager medlemmernes fagretslige interesser. Vi sikrer, at det enkelte medlems…

Hjemmeside: www.cs.dk
Mail: cs@cs.dk

CS er med sine 9.000 medlemmer den største fagforening i forsvaret.

CS varetager medlemmernes fagretslige interesser. Vi sikrer, at det enkelte medlems lønforhold samt sociale, beskæftigelses-, uddannelses- og arbejdsmiljømæssige vilkår er i overensstemmelse med de aftaler, der er indgået med Forsvaret.

Det er CS formål at medvirke til og sikre, at der i Forsvaret sker en positiv udvikling af medlemmernes vilkår og fællesskabet styrkes.