Dansk Elitesportsudøveres Forening (DEF-Sport)

Hjemmeside: www.def-sport.dkTelefon: 3312 1128Mail: kontakt@DEF-Sport.dk Danske Elitesportsudøveres Foreningen er en uafhængig forening, som varetager de danske elitesportsudøveres sportslige såvel som sociale og økonomiske interesser. Det indbefatter en individuel rådgivning, et arbejde for kollektive forbedringer samt et overordnet arbejde for at fremme dansk elitesport, ved at udvikle vilkårene over tid. Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Hjemmeside: www.def-sport.dk
Mail: kontakt@DEF-Sport.dk