Dansk Kirkemusiker Forening

Hjemmeside: www.kirkemusiker.dkTelefon: 6178 2012Mail: jtc@kirkemusiker.dk Dansk Kirkemusiker Forening af 1885 er landsforening for organister og kirkesangere. Foreningens formål er at varetage honorarlønnede organister og kirkesangeres løn– og ansættelsesforhold samt at højne dansk kirkemusikkultur. Dansk Kirkemusiker Forening er den forhandlingsberettigede organisation og er medlem af Statstjenestemændenes Centralorganisation – i daglig tale kaldet CO10. Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Hjemmeside: www.kirkemusiker.dk
Telefon: 6178 2012