Dansk Sygeplejeråd

Hjemmeside: www.dsr.dkTelefon: 3315 1555Mail: dsr@dsr.dk Bliv medlem af Dansk Sygeplejeråd – og vær med i et stærkt, fagligt fællesskab for sygeplejersker i Danmark. Som medlem af Dansk Sygeplejeråd kan du nyde godt af en række fordele som bl.a. rådgivning og vejledning, hvis du får en arbejdsskade, eller du overvejer et nyt skridt i karrieren. Men du kan…

Hjemmeside: www.dsr.dk
Mail: dsr@dsr.dk

Men du kan også benytte dig af de mange tilbud som billig leje af ferieboliger og særlige aftaler med forsikring og bank.