Danske Fodterapeuter

Hjemmeside: www.fodterapeut.dkTelefon: 4320 5120Mail: info@fodterapeut.dk Danske Fodterapeuter har eksisteret siden 1932 og varetager medlemmernes faglige, juridiske og økonomiske interesser. Danske Fodterapeuter forhandler overenskomster på medlemmernes vegne og er medlem af FH, Sundhedskartellet og fodterapeuters internationale forbund, FIP. Danske Fodterapeuter er desuden medlemmernes talerør i medierne, blandt samarbejdspartnere og i relevante politiske fora. Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Hjemmeside: www.fodterapeut.dk
Mail: info@fodterapeut.dk

Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Fagbevægelsens Hovedorganisation: Kig efter OK-mærket, når du vælger fagforening! Du får også gode rammer, når du er på barsel!