HI – organisation for ledende medarbejdere i idræts, kultur- og fritidssektoren

Hjemmeside: www.h-i.dkTelefon: 5614 7444Mail: post@h-i.dk HI er en brancheorganisation for ledende medarbejdere i idræts-, kultur- og fritidssektoren. Medlemmerne arbejder typisk som halinspektør, direktører, centerchef, idrætskoordinator eller idrætsinspektør. HI’s fagforeningsdel bidrager med rådgivning og hjælp omkring overenskomstspørgsmål, pension, ny løn, forsikring og juridiske spørgsmål. Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Hjemmeside: www.h-i.dk
Mail: post@h-i.dk