Hvorfor er der mange forskellige fagforeninger med ok-mærket?

Lønmodtagere arbejder i mange forskellige fag og brancher. Det særlige ved fagforeningerne med OK-mærket er, at de bygger på de enkelte fag og brancher. Derfor kender de vilkårene i netop dit fag og din branche. De indgår overenskomster, der hænger præcist sammen med din arbejdsdag. Samtidig får du fagspecifik viden, rådgivning og netværk. Det er…

Samtidig får du fagspecifik viden, rådgivning og netværk. Det er med til at give kvalitet i dit arbejdsliv.