Organistforeningen

Hjemmeside: www.organistforeningen.dkTelefon: 766 9560Mail: kontakt@organist.org Organistforeningen er en fagforening for organister, der har bestået uddannelsen som Kirkemusiker med Orgel og Korledelse (tidligere Præliminær Orgelprøve). Uddannelse af KMOK’ere foregår på kirkemusikskolerne. Organistforeningen varetager medlemmernes faglige, kunstneriske, tjenstlige, økonomiske og sociale interesser. Organistforeningen varetager også medlemmernes forhandlingsret i overensstemmelse med overenskomsten mellem CO10 og kirkeministeriet. Organistforeningen indgår bindende aftaler…

Hjemmeside: www.organistforeningen.dk
Mail: kontakt@organist.org

Organistforeningen varetager også medlemmernes forhandlingsret i overensstemmelse med overenskomsten mellem CO10 og kirkeministeriet. Organistforeningen indgår bindende aftaler på medlemmernes vegne.