Radiograf Rådet

Hjemmeside: www.radiograf.dkTelefon: 3537 4399Mail: kontakt@radiograf.dk Radiograf Rådet er den faglige organisation for radiograffaget i Danmark. Medlemmerne er 2.500 medlemmer svarende til omkring 90 % af landets radiografer og radiografstuderende. Radigrafrådet skaber netværk, arrangerer kurser og events, oplyser, rådgiver, vejleder og forhandler for radiografer – uanset hvor de er i arbejdslivet. Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Hjemmeside: www.radiograf.dk
Mail: kontakt@radiograf.dk

Medlem af Fagbevægelsens Hovedorganisation – FH

Fagbevægelsens Hovedorganisation: Kig efter OK-mærket, når du vælger fagforening! Du får også gode rammer, når du er på barsel!