Fagforening med OK-mærket: Kig efter OK-mærket, når du vælger fagforening! Du får også ny viden inden for lige præcis dit fag, arbejde og branche

Stærk faglig identitet

I en fagforening med OK-mærket styrker du din faglige identitet.

Det gør du på grund af den faglige viden, netværket med andre som dig og den fagspecifikke rådgivning, som fagforeningen giver dig. Fagforeninger med OK-mærket arbejder for anerkendelse og respekt om dit og kollegernes arbejde.

Fagforening med OK-mærket sikrer dig fagligt netværk, god løn, pensionsopsparing samt faglig identitet

Vi styrker dig i dit fag

Din fagforening med OK-mærket kender dit fag lige så godt som dig. Du får ny viden om dit fag eller branche, stort netværk af kolleger, fagspecifik rådgivning og en stærk faglig identitet. Det styrker dig i dit job og på arbejdsmarkedet. Som medlem styrker du samtidig udviklingen i dit fag og din branche.