Fagforening med OK-mærket sikrer dig fagligt netværk, god løn, pensionsopsparing samt faglig identitet

Stort netværk med kolleger

I en fagforening med OK-mærket møder du andre som dig. Fagforeningen er funderet i netop dit fag og din branche.

Du er en del af et fællesskab med kolleger over hele landet, der arbejder med det samme som dig eller måske har den samme uddannelse som dig.

Fagforeninger med OK-mærker arrangerer for eksempel netværksmøder, fyraftensarrangementer og mange andre aktiviteter. Kontakt din fagforening med OK-mærket, hvis du vil høre, hvilket netværk der er for dig.

Vi styrker dig i dit fag

Din fagforening med OK-mærket kender dit fag lige så godt som dig. Du får ny viden om dit fag eller branche, stort netværk af kolleger, fagspecifik rådgivning og en stærk faglig identitet. Det styrker dig i dit job og på arbejdsmarkedet. Som medlem styrker du samtidig udviklingen i dit fag og din branche.