Fagforening med OK-mærket sikrer dig fagligt netværk, god løn, pensionsopsparing samt faglig identitet

Ny viden om dit fag og din branche

Din fagforening med OK-mærket giver dig ny viden inden for lige præcis dit fag, arbejde og branche.

Det sker blandt andet i fagblade og fagforeningernes øvrige medier.

Det kan også være på kurser, hvor du for eksempel lærer om nye arbejdsredskaber eller -metoder, som du kan bruge i dit arbejde.

Vi styrker dig i dit fag

Din fagforening med OK-mærket kender dit fag lige så godt som dig. Du får ny viden om dit fag eller branche, stort netværk af kolleger, fagspecifik rådgivning og en stærk faglig identitet. Det styrker dig i dit job og på arbejdsmarkedet. Som medlem styrker du samtidig udviklingen i dit fag og din branche.